carroedlund.blogg.se

Hej Jag är en tjej som heter Caroline Edlund och bor 3 mil utanför örnsköldsvik och är mamma åt tvilling flickor som är född 2010. Här kommer jag att blogga om mitt liv som är en ständig kamp och att leva med diagnoser!

Söndag!

Publicerad 2016-06-19 09:43:01 i Allmänt,

Skönt att man fick sova ordentligt inatt och imorse kom Hubbe som jag ska vara hundvakt åt hela dagen!
Sen i eftermiddag kommer barnen :) Skönt att helgen är över snart så att man har massa att göra iveckan.
Ska fortsätta ligga på beroendenheten med att jag vill få komma iväg till ett behandlingshem en lång tid för att få jobba med alla bitar! Visst att jag hållit mig drogfri 3 månader nu och fått tillbaka min adhd medicin men det är inte hållbart i längden att sitta såhär utan behandling. Min behandling jag har nu är provtagningar 2 gånger iveckan och antabuss och få delat adhd medicin på vårdcentralen!
Men jag har en sak att se fram imot till hösten att jag ska gå göra en operation i sundsvall så jag få gå ner till normalvikt igen :) Då kommer mitt självförtorende och självkänsla komma tillbaka igen som har varit borta ett par år. Jag har satt upp massa mål jag ska nå på vägen i drogfriheten och jag ska fan i mig nå dessa mål en bra sak är att jag är väldigt tjuriv och envis då jag bestämt mig för något och det kan man komma långt på i livet! Jag vill verkligen inte återvända till missbrukslivet igen det är så destruktivt liv.Jag vill verkligen klara detta! Jag tar dag för dag och ska kämpa allt jag kan det har jag lovat mina flickor! Nu ska jag ta en promenad med HubbeBubbe :) Jag hoppas alla får en bra söndag. mvh caroline
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela