carroedlund.blogg.se

Hej Jag är en tjej som heter Caroline Edlund och bor 3 mil utanför örnsköldsvik och är mamma åt tvilling flickor som är född 2010. Här kommer jag att blogga om mitt liv som är en ständig kamp och att leva med diagnoser!

Min bästa vän, Min kärlek, Mitt allt!

Publicerad 2016-06-19 14:14:52 i Allmänt,

Håkan du betyder så himla mkt för mig, jag saknar dig så d gör ont i hjärtat varje dag!
Vi har komit varandra så nära under tiden som har gått och vi har stöttat varandra varje dag.
Du gör det så himla bra jag är stolt över dig! Jag vill inte förlora dig. Jag vill ha ett underbart liv med dig
och mina flickor. Tack för att du finns tack för att jag få just ha dig som min pojkvän!
Jag har alltid så himla roligt med dig det gör så ont då vi inte träffas så ofta nuförtiden men den tiden kommer framöver då vi kommer att ses oftare och sen kan flytta ihop framöver. Jag finns för dig varje dag det vet du. Du är en stark stjärna som det bara lyser om. Finaste Håkan. Jag älskar dig!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela