carroedlund.blogg.se

Hej Jag är en tjej som heter Caroline Edlund och bor 3 mil utanför örnsköldsvik och är mamma åt tvilling flickor som är född 2010. Här kommer jag att blogga om mitt liv som är en ständig kamp och att leva med diagnoser!

Lördag!

Publicerad 2016-06-18 16:41:30 i Allmänt,

Idag har jag bara tagit det lungt och lyssnat på musik på högsta volymen alldles ensammen det är det bästa som finns så man kan få tänka igenom saker och ting i ensamheten med hög musik!Har sovit lite halv dåligt inatt för jag kom hem så sent men inte dö man väl av det, det får bara bli en tidig kväll inatt då jag ska vara hundvakt imorgon biti åt finaste Hubbe och efter mina flickor har varit på fotbollsmatch så ska dom vara hos mig nåra timmar :) Det är så roligt att dom tycker om att spela fotboll.Jag älskade också fotboll och sport innan mitt liv börja gå snett i missbruket och allt!Det är så synd att man valde fel väg och gjorde dumma val och handlingar genom åren men sånt är livet det är bara att kämpa på och gå vidare och leva här och nu och se vad jag kan förändra nu för att allt ska bli bättre och hållbart i längden! Ne nu ska jag fortsätta lyssna på musik och sitta och skriva av mina tankar och funderingar  brukar skriva mkt i min ensamhet i mellan åt. Jag hoppas alla får en bra lördag kväll. Ta det lungt med spriten! Mvh caroline
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela