carroedlund.blogg.se

Hej Jag är en tjej som heter Caroline Edlund och bor 3 mil utanför örnsköldsvik och är mamma åt tvilling flickor som är född 2010. Här kommer jag att blogga om mitt liv som är en ständig kamp och att leva med diagnoser!

IDIOT!

Publicerad 2016-06-21 22:53:04 i Allmänt,

Jag hatar dig så det gör ont i hjärtat du har förstört mig så otroligt mkt och mina år sen barnsben.
varje dag påminns jag om  allt detta elände som hände,jag tog till spriten då jag skulle fylla 13 år för att döva smärtan hur ont det gjorde att bli så sviken av dig att tappa hela bilden på vem du faktiskt var innan detta hände den finns inte längre han är död för mig men ändå finns du på jorden men den du var och skulle ha vart min förebild han dog för mig för många år sedan. Sedan gick jag min väg och drogs till bara killar som var lik dig psykopater kan man nästan säga som bara har uttnytjat en och tracka en psykiskt och fysiskt illa för det var den bilden jag hade att man skulle bli bemött så jag trodde att det var normalt i hela mitt liv har jag trampat runt till ena efter den andra och samma skrot alltihopa det är så tragiskt då jag verkligen tänker igenom detta hur jag ha förnedrats hur jag ha blivit behandlad psykiskt och fyskiskt illa av karlar jag visste inge annat hur en bra kille skulle vara enda sen den dagen den tiden så allt hände så förvandlades jag till en trasig själv fuktantsvärt trasig själ som bara har missbrukat bort och gått denna onda väg med bara destruktivt illa skit liv som jag aldrig skulle välja att gå tillbaka till igen. Äntligen har jag börja ta tag i mitt liv och vilja förändra det och inte leva eller va såhära längre eller tillåtas att bli utnyttjad hela livet jag vill inte va med om sånt här något mera jag skulle ha tagit tag i detta förlängesedan men jag var så trasig i allt elände och gick den dummaste vägen någonsin! Jag la in mig på psyket på rop efter hjälp många gånger för att inte ta mitt liv. Jag har äntligen förlåtit dig för allt men jag väljer bort dig för gott jag kommer inte att gå på din begravning så är det bara. Jag hade hoppats att jag skulle gå rätt väg här i livet men så många bortkastade år så man vill bara spy men det var en överlevnad av mig själv och mitt inre annars hade jag gett upp för längesedan. Äntligen har jag träffat världens underbaraste kille som jag absolut inte känner såhär med som jag verkligen älskar och är som mina bästavän och kärlek! inte en likhet av dig eller psykopat. Äntligen har jag lyckats bryta denna väg och återfunnit en bra äkta kärlek som jag tror på och som jag tänker ge allt till 100 % på! Jag har så mkt att ge dom jag älskar trots att jag är trasig men börjar få bitar på plats som stått still i många år och ruttnat och legat och gjort sår djupare dag efter dag. Ja har sökt hjälp i denna komun hela mitt liv för att få den hjälp jag behöver men jag får den inte och dom ser mig som ett svårt fall då har jag valt nu att lämna denna stad och flytta till östersund och börja ett nytt liv i det drogfria livet med min underbara kärlek! Tänker läsa omvårdnaspogrammet där på dagarna. Jag har tröttnat på övik all vård allt!!! Mina flickor får komma när dom vill och min underbara familj! Självklart ska jag jobba så mina flickor får flytta hem igen till mig men d få ta sin tid jag måste få iordning på mig själv först helt så jag hoppas jag kan få rätt hjälp i östersund. och där har jag min kärlek som finns där för mig med! Jag tänker ta ut alla mina journaler genom åren sen jag gick på bup då jag va 8 år gammal och bränna upp alla papper för att avsluta mitt gamla liv och sen ska jag göra allt nu för att bli den carro jag var innan jag vart TRASIG! det finns en människa jag hatar och önskar döden av och det är du tyvärr hårt ord men du har sabba nästan hela mitt liv. Så ville bara skriva av mig lite därför jag skaffade denna blogg. Jag ska hjälpa andra som ha blivit utsatt för samma sak och känner med sig i det jag skriver! Men du ska inte vinna innan du dör kommer du få se en HEL Carro igen som har lyckats ta sig upp på benen och leva lyckligt igen och du kommer alltid existera i mitt liv igen eller i mina flickors liv! GO TO HELL
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela