carroedlund.blogg.se

Hej Jag är en tjej som heter Caroline Edlund och bor 3 mil utanför örnsköldsvik och är mamma åt tvilling flickor som är född 2010. Här kommer jag att blogga om mitt liv som är en ständig kamp och att leva med diagnoser!

Ge aldrig upp!

Publicerad 2016-06-17 14:55:35 i Allmänt,

Jag tänker inte ge upp mitt kämpande för att komunen vägra hjälpa mig just nu. Jag kommer inte ge mig förens jag får denna hjälp som jag behöver för att få må bra igen och leva normalt drogfritt liv.
Jagvet vad det är för hjälp jag behöver och det. Det är att få komma till ett ställe i uppsala där dom kan hjälpa mig med DBT KBT ätstörningar och missbruksproblematik panik ångest och där jag kan få ha min adhd medicin för att kunna koncentrera mig och sluta föra en behandling. Jag har skickat in en överklagan men det kan ta upp till ett halv år innan jag får ett beslut det är så tragiskt att vården fungerar på detta sätt här då man verkligen vill ha hjälp då får man ingen hjälp men när man inte riktigt vill då jävlar hjälper dom en direkt!!  Man önskar att det faktiskt satt många mer som har kunskap och erfarenheter inom detta som förstår och som verkligen vill hjälpa från hjärtat. Ska jag vänta här hemma på att få DBT KBT och för ätstörningar och panik ångest då jag stå i kö upp mot 2 år för att få börja med en bit skickar dom mig på behandlings en lång tid kan jag få alla bitar på plats nu när jag verkligen behöver det.
Jag har faktiskt två fina flickor som väntar på att ha en hel mamma igen. jag blir så frustrerad då dom bara motarbeta ens viljor hade jag velat hade jag gett upp för längesen men dom ska inte få dom som vill jag ska inte behöva va långt ner gången igen för att få hjälp jag har kämpat här hemma 3 månader med provtagningar utan behandling  och så jag ha fått tillbaka min adhd medicin och det ha varit kämpigt med alla dess bitar jagvet att jag inte är ensammen om detta men det är så sjukt hur sammhellet fungerar nuförtiden. Jag vill så mkt och är behov av så mkt hjälp just nu men får inte den hjälp jag behöver! Jag önska man få komma i kontakt med fler nya människor som har samma problematik som mig som faktiskt kan förstå mig och andra och att man kan träffas nåra stycken och göra life story för varandra. Jag sitter i mellan åt och försöker skriva ner hela mitt liv för att kunna åka runt och göra en life story för andra människor. Mvh caroline
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela