carroedlund.blogg.se

Hej Jag är en tjej som heter Caroline Edlund och bor 3 mil utanför örnsköldsvik och är mamma åt tvilling flickor som är född 2010. Här kommer jag att blogga om mitt liv som är en ständig kamp och att leva med diagnoser!

Ett tomt skal!

Publicerad 2016-06-23 07:22:56 i Allmänt,

Hösten kom som med vinden,men ingen ser tåren mot kinden.

Med leendet på läpparna, ingen kan se smärtorna. Smärtor som inte kan beskrivas, men det är inte min kropp som behövs rivas. Det är min hjärna och tankar där helvetet vankas.

En spegenbild där en gång fanns lycka,  finns inget nu som kan smycka. Ett tomt skal utan glöd, om man kanske ändå vore död. Tårarna kommer vid den ensamna stunden, leendet när alla är runt en.

Glad utåt, men inåt ett uppror.

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela