carroedlund.blogg.se

Hej Jag är en tjej som heter Caroline Edlund och bor 3 mil utanför örnsköldsvik och är mamma åt tvilling flickor som är född 2010. Här kommer jag att blogga om mitt liv som är en ständig kamp och att leva med diagnoser!

Denna natt kommer bli jobbig!

Publicerad 2016-06-21 23:49:06 i Allmänt,

Jag är så orolig i själen ikväll så denna natt kommer bli jobbig känner jag. Jag har så mkt tankar och smärtor som gör ont i mitt bagage i mitt förflutna! Imorgon ska jag ringa runt till lägenheter i östersund och alla kontakter jag behöver i en ny komun så jag få rätt hjälp där. Jag tänker ta det hära steget man måste gå imot sina rädslor och lämna mitt gamla kapitel här i övik där jag varit trasig i så många år! Jag vill bli den HELA carro igen och jag tänker jobba på saken dagligen så jag ska kunna vara en bra mamma åt mina flickor. Jag älskar dom djupt i mitt hjärta finaste flickorna ever! Jag ska se till att dom ska få ha ett bra liv och dom har det bra där dom är nu hos min mamma så länge tills jag är STABIL och kan sköta dom varje dag igen! Den dagen jag är färdig i mig själv fast på vägen tänker jag skriva en bok om hela mitt liv som kan vara i nytta till många andra och göra life story inför andra människor som behöver få höra alltihopa!
Jag ångrar inget för det var en ÖVERLEVNAD alltihopa. Jag kunde ha varit död för längesedan då dom stog och magpumga mig till liv vid fler tal gånger här i övik. Att så mkt kan förstöra en TOPPEN TJEJ på så kort tid det är helt ofattbart egentligen. Jag ska KÄMPA tänker fan inte ge upp och gå tillbaka i samma fotspår den fela vägen den äckliga oansvariga vägen där man skiter i allt det är nästan ett STOP täcken i pannan på en man är ju fan inte ens levande människa då SJÄLEN är trasig! Allt jag vill är att få rätt hjälp att få iordning på livet men det vägrar dom hjälpa mig med i denna komun jag är ett svårt fall enligt dom med mitt bagage förflutna + diagnoser! Jag blir så besviken att folk ge upp hoppet om en då man verkligen vill förändras och göra något åt denna äckliga hög! Jag är så mkt bättre än vad många tror om mig. den carro jag är den känner inte många, många har känt den destruktiva carro! Jag är inte en dum människa jag har bata tillåtes att bli behandlad på ett vist sätt som jag tyckte/trodde va normalt pågrund av min barndom och dratts till helt åt helvete Fel KARLAR! men jag skyller inget på någon jag valde FEL väg och det gör mig så förbannad att det ska ta så många år innan man vaknar upp i huvudet och fatta att man måste göra något åt detta! Jag kommer göra allt för dom jag älskar hela mitt liv för det är dom värd! Tack till alla som funnits där för mig genom åren helst Mina MAmma och hennes sambo dom är helt underbara dom har fått lidit mkt tråkigt nog och resten av familjen. Det jag kan göra är att visa i handlingar att jag vill förändras! ord har ingen betydelse längre efter så många år!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela